Case Sprinx International

Creating energy by saving energy.

Conversieratio 2,45%
Kosten per lead €40,81
Klant

Sprinx International

Contacten benaderd

2000

Open rate

55%

Response rate

31,5%

Leads

49

Over Sprinx International

Sprinx International is in 2009 opgericht met als doel om bedrijven te helpen bij hun energiebesparing. Innovatie & duurzaamheid staan centraal in al hun activiteiten. Sprinx focust niet alleen op het maken van winst zoals de traditionele bedrijfsdoelstellingen dat doen, maar zij zien winst ook in het bijdragen aaneen duurzamere wereld. Sprinx is de specialist in energy efficiency.


Opdracht

Sprinx heeft als doelstelling om bedrijven te helpen met kostenreductie op energie. Aan Vikingleads de opdracht om de juiste leads hiervoor te verzamelen en warm te maken voor een goed sales gesprek. OnzeVikings zijn direct aan de slag gegaan met het voorbereidende werk en het klaarmaken van de campagne, lees hieronder hoe wij dat hebben gedaan.


Aanpak

Omdat Sprinx zich vooral focust op de vastgoedtak/technische tak binnen bedrijven hebben wij de doelgroep hierop samen afgestemd. Binnen deze tak zijn er een aantal functies die beslissingsbevoegd zijn en dus interessant zijn om te benaderen. Wij zijn gestart met het zoeken naar de geschikte bedrijven en personen. Na het vinden van de juiste personen binnen de geschikte organisaties zijn wij van start gegaan.  


Resultaat

Het resultaat van de campagne was positief. Sprinx heeft 49 geschikte leads binnengekregen binnen een tijdsbestek van 2 maanden. Momenteel loopt de campagne nog en verloopt de samenwerking voorspoedig, wij hopen dit nog een lange tijd te mogen doen.

Gratis quickscan

Wat is de gemiddelde conversieratio van jouw branche?

Telefonisch vertelt één van onze specialisten je precies welke resultaten je kunt verwachten.

We bellen je dezelfde dag nog
Direct advies zonder kosten

Krijg GRATIS advies en inzicht in welke resultaten jij kunt verwachten in jouw branche.
Bedankt! We nemen vandaag nog contact met u op.
Er is iets fout gegaan, zijn alle velden ingevuld?